20 avr. 2010

Coachella

Je vous propose aujourd'hui une "petite" sélection de mes looks préférés repérés au festival Coechella qui a eu lieu le week-end dernier en Californie. Tous ces looks sont une grande inspiration pour moi. J'aime beaucoup les looks rock-bohème et ces images en sont la parfaite illustration. J'espère que vous apprécierez.

Today I'm offering you my "little" selection of my favorite looks from the Coachella festival that took place in California last weekend. All of these looks are a real inspiration for me. I really like the bohemian-rock looks and these photos are the perfect illustration of what I like. I hope you'll enjoy.








Pour info ce festival est le rendez-vous annuel des artistes les plus en vogue du monde et des fashionistas les plus hype. J'espère un jour y aller pour apprécier la musique et l'ambiance décontractée.

FYI this festival is the annual gathering of the world's hottest artists and the trendiest fashionistas. I hope one day i'll go there and enjoy the good music and the relaxed atmosphere.

Aucun commentaire: